Estàs veient actualment Venta digital: estrategias

Venda digital: estratègies

Només el 40% dels directius de vendes se senten preparats per oferir un servei de la mateixa qualitat en un entorn de venda digital.

Quan les empreses apliquen un model de negoci digital, els equips de vendes han de traslladar els esforços a implementar noves estratègies. Com? desenvolupant un model de vendes que proporcioni resultats, necessaris perquè el grup treballi junt i tots els membres estiguin vinculats als canvis.

Els compradors de B2B tenen més control del procés de compra i els anuncis han dadaptar-se a aquesta nova realitat per aplicar diferents enfocaments satisfent les necessitats dels clients.

Està comprovat que els compradors B2B poden necessitar més de vint interaccions abans de completar la compra. Per tancar les vendes, els anuncis han de saber com trobar un equilibri entre les interaccions de les persones i intercanviar informació digital.

En qualsevol procés de venda, cal triar les eines i les estratègies més adequades i el millor moment per fer-les servir des del principi fins al final.

Tres sense les tàctiques que els grups de vendes poden fer servir per aprofitar la informació digital del client:

  1. Intenció de monitorització de dades a través de formularis i crm.
  2. Oportunitat d'estudiar en signes i organitzar-los en categories i càlculs a les etapes de la ruta de compra dels clients;
  3. I programar els passos següents, observant el comportament del client i responent a un pla acuradament dissenyat.

Aquestes tres tàctiques ens permeten extreure més valor de les dades de les interaccions digitals

Xarxes socials serveixen per extreure valor.

Les xarxes socials són més que una simple tàctica de màrqueting o divulgació, però poden brindar molts altres beneficis si es fan servir per a altres fins.

Es recomana als especialistes en màrqueting que utilitzen aquestes plataformes per participar en grups, converses i comunicar valors autèntics.

La xarxa no s'ha de fer servir per a vendes públiques, sinó per comprendre millor els clients potencials i generar credibilitat de marca.

La clau és passar temps amb els usuaris i extreure'n informació per fer que les interaccions siguin més personalitzades quan arribi el moment.

Crear missatges que generin interès.

Les publicacions no estan destinats a tancar les vendes, sinó en crear un diàleg i encoratjar els clients potencials a continuar llegint marques o productes. Quan realment s'orienten als nostres clients i reflecteixen un coneixement profund sobre les seves necessitats, encoratgen i potencien la probabilitat de clics o participen a la conversa.

Els missatges han de fer que els consumidors veuen el procés de compra com un diàleg continu i no pas una sèrie de discussions desconnectades.

La comunicació virtual guanya adeptes i popularitat

Per maximitzar el temps de l'equip comercial i els clients, una eina molt còmoda que maximitza els resultats és la comunicació Virtual. Per això és important que l'equip comercial no només estigui preparat sinó que a més domini les eines que tenen a la vostra disposició, a la vegada que adaptar les presentacions , els materials i les tàctiques d'empatia amb el client, cal practicar en les habilitats comunicatives. És molt important col·laborar entre tot l'equip per edificar casos d'èxit que comportarà la identificació d'estratègies que millor funcionaran en aquest procés de venda.

Deixa un comentari